Ochrana osobních údajů a Obchodní podmínky | Hodinový manžel <

Ochrana osobních údajů a Obchodní podmínky

1. Správce osobních údajů

Správcem vašich osobních údajů je Milan Paldus, IČO: 01160532, sídlo: Okružní 1997, 470 01 Česká Lípa, e-mail: mpclhodinovymanzel@gmail.com.

2. Jaké údaje zpracováváme

Zpracovávám pouze údaje, které mi dobrovolně poskytnete při objednávce nebo kontaktování (např. jméno, příjmení, e-mail, telefonní číslo, případné další údaje potřebné k realizaci služby).

3. Účel a právní základ zpracování

Údaje zpracovávám pro účely:

  • plnění smlouvy o poskytování služeb (článek 6 odst. 1 písm. b) GDPR),
  • komunikace a zákaznické podpory,
  • plnění právních povinností (např. daňové evidence).

4. Doba uchovávání

Vaše údaje uchovávám po dobu nezbytnou pro splnění účelu zpracování, zpravidla do konce daňového období dle platných předpisů, maximálně však 10 let.

5. Sdílení údajů

Osobní údaje nepředávám třetím stranám, kromě případů, kdy je to nezbytné pro plnění smlouvy nebo zákonných povinností (např. účetní, finanční úřad).

6. Práva subjektu údajů

Máte právo na přístup k osobním údajům, opravu, výmaz, omezení zpracování, přenositelnost a vznést námitku proti zpracování. Pokud se domníváte, že jsou vaše práva porušována, můžete podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.

7. Cookies a další technologie

Na webu používám nezbytné cookies k základní funkčnosti a případně analytické nástroje, které neumožňují identifikaci konkrétní osoby.

8. Bezpečnost

Dbám na bezpečné zpracování a ochranu vašich osobních údajů před neoprávněným přístupem, ztrátou nebo zneužitím.

9. Kontakt

Máte-li dotazy ohledně zpracování osobních údajů, kontaktujte mě na e-mailu: mpclhodinovymanzel@gmail.com.

1. Předmět smlouvy

<

Tyto obchodní podmínky upravují práva a povinnosti mezi zákazníkem a fyzickou osobou Milanem Paldusem, IČO: 01160532, podnikající pod názvem „MP Hodinový manžel CL“, která poskytuje služby v oblasti zednických prací, oprav a dalších domácích služeb.

2. Uzavření smlouvy

Smlouva vzniká potvrzením objednávky zákazníkem a jejím přijetím poskytovatelem služeb (písemně nebo e-mailem).

3. Rozsah služeb

Poskytuji služby dle dohody, zahrnující elektroinstalace, opravy, malířské práce, instalatérské práce a další domovní služby.

4. Cena a platba

Cena služeb je stanovena dohodou. Platba probíhá hotově při dokončení práce nebo bankovním převodem dle dohody. Na faktuře budou uvedeny veškeré náležitosti podle zákona.

5. Termíny a změny

Termíny realizace jsou orientační a mohou se měnit na základě vzájemné dohody.

6. Storno a odstoupení

Zákazník může objednávku zrušit bez poplatku nejpozději 24 hodin před sjednaným termínem. Pozdější zrušení může podléhat storno poplatku ve výši 50 % sjednané ceny.

7. Reklamace

Reklamace služeb musí být uplatněny do 14 dnů od dokončení. Vyřízení proběhne v co nejkratší době po nahlášení.

8. Odpovědnost

Poskytovatel nenese odpovědnost za škody vzniklé v důsledku nesprávného užívání služeb nebo při porušení povinností zákazníkem.

9. Závěrečná ustanovení

Všechny spory budou řešeny podle platných právních předpisů České republiky.